2011. február 6., vasárnap

Damon és a koncert!

Amikor kitettem Rachelt az otthona előtt, és elváltunk olyan izgatott lettem az aznapi konci miatt. A hirtelen jött felkérés, és hogy a kedvenc klubunkban léphetünk fel. Az egy remek kiugrási lehetőség. Számos itteni banda kezdte itt a pályafutását. A srácokkal még átbeszéltük a track listát, majd még egy gyors próba a stúdiónkban, ami a pince volt nálunk. A banda kb. 5 éve állt össze, és magunk kedvéért zenélünk, meg a rajongóink kedvéért, már ha vannak! Pop-punk zenét játszunk, én vagyok az énekes és a basszeres, egyszer kijutottunk Angliába, egy divatbemutatón játszani.
A koncert este fél kilenckor kezdődött de mi már hétkor ott voltunk, a cuccunkkal. A klub tulajdonosa Petya a szomszédunk, így segített összeszerelni a felszerelést. Rach nem tudott eljönni, és az anyja sem engedte volna szerintem, így is ott volt pár ismerős a suliból és pár haver is. Még valaki ott volt az egyik asztalnál, nem tudom biztosra venni, hogy Ő volt ezen az, de mintha az új csaj lett volna a cukrászdából!
A buli után nem sok kedve volt összepakolni a cuccunkat, így Petya megengedte, hogy holnap délelőtt visszamehetünk érte addig is, vigyáz rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése