2011. február 24., csütörtök

Programok tömege :D

Miután Damon haza vitt a cukrászdából és ő elment, megnéztem az ajándékát és mivel azt hittem este ünnepelünk nem vittem suliba. Így majd holnap oda adom neki. Még este írt egy sms.-t h. át jön holnap, de nekem az nem volt jó, mert anyu programot talált ki. Így hát megírtam neki hogy majd fél 3 fele jöjjön át. Már elég késő volt mikor elmentem zuhanyozni. A fürdőszobában a kedvenc samponommal mostam meg a hajam és a kedvenc tusfürdőmmel mostam meg a testem. Majd egy nagy törölközőt magam köré tekertem és kimentem a fürdőből. A szobámba felvettem egy fehér alsó neműt és a pizsamámat. Majd bebújtam az ágyba. A laptopot az ölembe vettem és még egy kicsit msneztem a barátnőmmel. Majd elköszöntem, és úgy 23:00 felé elaludtam. Az álmom elég hülyeség volt, de legalább nem rémálom. Egy utcán szaladtam mert kergetett egy gitárnak öltözött kb. 27 éves pasi. A szerelmét bizonyítgatta, de vicces is volt. Reggel mikor felkeltem 8:15 felé anya már ott toporgott hogy elkészültem-e már. Most kezdődik a program, amiért DJ. Nem jöhetett át délelőtt.Gyorsan felöltöztem és megmosakodtam. Úgy terveztük, hogy a reggelit majd a nagyinál pótoljuk. Mikor beszálltam a kocsiba akkor mondta meg anyu, hogy nem csak a nagyihoz megyünk, hanem fel Egerbe és hogy Mama is jön. Mikor megérkeztük a mamához kaptam egy ölelést és egy puszit. A konyhában gyorsan ettünk gofrit és tejes kávét ittunk. A nagyi is elkészült addigra így beszálltunk a kocsiba és mentünk Egerbe. Az úton anyuék beszélgettek és pedig a telefonomon zenét hallgattam. Egerbe pedig vásároltunk. Találtunk egy nagyon helyes ruhát. Anya meg is vette nekem. Fekete volt térdig ért és kissé fel volt vágva. Mély dekoltázsa volt, de nagyon jól nézett ki. A pántja nyakba akaszthatós volt.Elhatároztam hogy ma ezt fogom felvenni ha Damon jön. Igaz kicsit kihívó, de ez meg a másik kis ajándékot kapja tőlem ami az éjjeliszekrényemen van. Vettünk még pár dolgozott magunknak és 14:10- kor otthon is voltunk. Gyorsan lezuhanyoztam és felvettem az új ruhám. Felvettem hozzá a kedvenc magassarkúmat. Igaz így is csak 168 cm. vagyok. Ez a cipő csak 3 cm.-es sarokkal büszkélkedhet. Majd befújtam magam a kedvenc parfümömmel amit tudom hogy Damon is imád. Majd vártam hogy jöjjön. Az ajándékát gyorsan egy kis táskába raktam. De előtte megnéztem részletesebben. Ez egy arany karkötő volt, de az a vastagabbik. Bele volt Gravírozva hogy : D & R = <3 Nekem nagyon tetszett remélem neki is fog. Gyorsan lementem a földszintre és épp hogy elértem anyut. - Anya hova mész? - Át megyek a szomszédhoz. Meghívott engem. Meg amúgy is gondolom Damonnek öltöztél ki ennyire. Ezzel magamra hagyott otthon, de ennek csak örülhetek. Hallottam hogy megszólal a csengő. Kinyitottam és D volt az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése