2011. február 28., hétfő

Csokitorta és egyéb finomságok! ♥

Megérkeztem Rachelék házához! Mielőtt csöngettem volna megigazítottam az ingem gallérját és a nyakkendőmet! Nem sűrün hordok ilyen ruhadarabokat! Az első csöngetésre kinyílt az ajtó! Ott ált a szerelmem egy lélegzetelállító fekete kis ruhában!

-Gyere be DJ! mondta és kitárta a hatalmas tölgyfaajtó!
-Ok! Köszi. és azzal beléptem a hatalmas előszobába!

Az előszobából egybőla métágasabb nappaliba mentünk, és leültem a régimódi kanapáraami fa lábakon áll.

-Egy pillanat, még felszaladok a kabátomért és becsukom a szobámban az ablakot! Ha szomjas vagy van a hűtöben van egy üveg epres Capy!
-Ok!

Két perc sem telt bele és ott ált Rach a lépcső alján!

-Ha nem bánod akkor ma nem kocsikáznánk.
-Rendben semmi gond!

Elindultunk a szőlőhegyről lefele. Kissé meredek volt Rachnek ezért levette a magassarkúját míg le nem értünk az út aljára! Sétáltunk egy kicsit míg beértünk a város szélére! Betértünk egy pizzériába, Az Azurró-ba! Rendeltem egy üveg Medinát. Előételnek bruscettát és salit ettünk. Rach egy Hawaii pizzát én meg egy Four fromage pizzat. Miután megkajáltunk rach arrakért hogy csukjam be a szememet. Éereztem hogy valamit babrál a nyakam körül és valami hideg dologért hozzám! Mikor kinyitottam a szememet egy arany lánc lógott a nyakamban amibe belevolt gravírozva: D & R = <3.  Nem vagyok oda az arany láncokért és hasonló dolgokért, de ez olyan szépen megmunkált darab volt, és különleges volt az a számomra a kis gravírozás! Mikor feltette megcsokoltam az én drágámat! Kértem hogy üljön visza! Ekkor feláltam odaléptem hozzá és letérdeltem.

-Rach! Mikor elösször megláttalak 5 évvel ezelőttabban a hófehér kék virágokkal díszített lenge ruhádban. Akkor éreztem ,hogy ez a lány kell nekem, kell a szerelme! Mikor elkezdzünk beszélgetni a sok kínos csönddel. Akkor tettél nagyon boldoggá mikor ideköltöztetek. Az életem párja vagy számomra! Rachel Bloom. Hozzám jössz feleségül?
-Damon. Igen! ott könnyek szöktek a szemébe.

Elővettem egy rózsavirág mintájú ékszerdobozt. Benne egy fehérarany gyűrű a tetején egy vízcsepp zafír kő díszelgett! Desszertnek megettünk egy fél csokitortát! Szombat lévén és mivel Rach messze lakott ezért az estét nálam töltötte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése