2011. január 31., hétfő

Évforduló

Mint általában minden reggel most is csókkal indítottuk a napot. Damon megkérdezte, hogy hogyan végzem. Én ma fél 11 felé, mert elmarad az utolsó, egyben a 4. órám. Meg egyeztünk, hogy az aulában megvárom. A nap elég rövid volt. Mikor vége lett a 3. órámnak mentem az aulába a megbeszéltek szerint. Az autóban és az egész utón(ami mellesleg nagyon rövid volt) kérdezgettem, hogy hova megyünk. Nem akarta elmondani. Mikor megálltunk ő kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót, kezében egy nagy virágcsokorral. Elvettem tőle a csokrot és kiszálltam én is. Hálából megcsókoltam. Ő törte meg a csók utáni röpke csendet:
- Boldog évfordulót Kicsim!
- Neked is Boldog évfordulót!, a.. azt hittem, hogy majd csak este ünnepelünk.
- Ezt szeretném elmondani, hogy este lesz egy fellépésünk a bandával.  Hirtelen jött felkérés, tegnap este jött a telefon, hogy be tudnánk ugrani egy másik banda helyett, akiknek le kellett fújniuk a bulit. Ugye nem haragszol?
- Mit mondjak? Meglepett a hír. Nem haragszok, egy cseppet, sem ha ez egy évfordulós randival egybekötött bocsánatkérés!
-IGEN az!
Mikor ezt megbeszéltük bementük a cukrászdába, aminek a parkolójában álltunk. Mikor bementünk a szokásos helyünkre ültünk. Oda jött egy pincér lány és Damonnal beszélgettek pár mondatott. Én addig oda bújtam kedvesemhez. A társalgást a lány kezdte:
- Sziasztok, hozhatok esetleg valamit? Melinda vagyok az új cukrász, csak most besegítek a pultban a kolléganőmnek.
- Őhhh igen. Két csokis álomszeletet és két tejszínhabos forró csokit.
- Meg lesz egy váza, ha jól sejtem.
Elpirultam és most még jobban oda bújtam Damonhoz.
-          Ugyan szép dolog a szerelem.
Ez volt az utolsó mondta a lánynak, utána ment a rendelést kihozta. Még váltottunk pár szót mikor visszatért. Majd a randevú után Damon rendesen haza kísért. Elbúcsutzunk és ő ment a koncertre én pedig mentem fel a szobámba. Útközben levettem a kabátom és a cipőm. Majd mikor felértem a szobámba bekapcsoltam a cd.-lejátszót és zenét hallgattam. Majd oda mentem az éjjeli szekrényemhez és elő vettem az ajándékot, amit Damon-nek vettem. Mert azt hitem este üneppelünk , ezért nem vittem el a suliba. Visszahelyeztem a fiókba, majd holnap oda adom neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése