2011. február 14., hétfő

Másnaposok!!

A koncert után még Nikivel, és Ágostonnal és Botonddal elmentünk még a koncert után feltöltödni hozzánk. Anyu nem volt otthon. Épp apával mentek el pestre egy kiállítás megnyitójára! Az egész ház csak a mienk volt, így senki sem szolt ránk mikor a cipőinket szétdobáltuk, a pizzát tányér nélkül ettük a kanapén, és Brokencyde-ot hallgattunk! Mivel Niki a szomszédban lakik Ő nem aludt itt! A két srácot betereltem a vendégszobába! Én még nem aludtam el. Az ágyamban fekve az a csaj járt az eszemben a cukrászdábol, és a koncertről! Vajon ki lehet ő,? Hol lakhat? Mért érzem azt hogy valami közöm van hozzá? Másnap reggel anyuék nem voltak meglepődve a reggelinél hogy a két lüke ott ült és gofrit tömött magába! De az meglepett hogy Niki is átjött reggelizni! Bár ő váltig álította hogy anyu gofriájért jött ismertem már elég régóta! Tudtam hogy Ágos miatt van nálunk! Ovodás korunk óta együtt játszottunk! Mindig is úgy tekintettem rá mint a testvéremre, mivel egyke vagyok!  A reggeli után elmosogattunk, mi négyen hogy megmutassuk mien jólneveltek vagyunk :) olyan 10 fele értünk a klubbhoz ahol már Petya felpakolta a cuccokat a furgonba! Én vezettem egészen hazáig! Éreztem hogy a többiek nem hozzák magukkal a jogsiukat! De nem bántam mert nem volt sok kedvem volt ma sehova se menni, még mindig fáradt voltam!Viszont még tegnap külstem egy SMS-t  Rachelnek hogy átugrok hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése