2011. február 15., kedd

Koncert!

Egy ideig figyeltem a srácot, de Gábor el is terelte a figyelmem, azzal, hogy a kezembe nyomott egy üveg narancslét rózsaszín szívószállal.
- Nem tudtam, hogy mit szeretnél inni, ezért hoztam ezt. De ha gondolod kicserélhetem.
- Nem kell. Jó lesz ez. Köszönöm. - mosolyogtam rá. És tényleg örültem a folyadéknak, mert már így is majdnem vattát köptem, annyira szomjas voltam, és a narancs most életmentő volt. Nem kellett már sokat várnunk a bandára. hamarosan el is kezdték. Gáborral azonnal az első sorba furakodtunk. Először a zenekar jött fel a színpadra, és csak jó két perccel később az énekes. Majdnem hanyatt vágódtam, mikor megláttam a srácot, akit eddig is figyeltem. Aztán már nem figyeltem tovább, mert a banda teljesen magával ragadott. Gáborral az első sorban hol ugráltunk, hol táncoltunk, nem foglalkozva senkivel. Körülbelül este 11 lehetett, mire vége lett a koncertnek. Gáborral jókedvűen és felszabadulva ültünk be a kocsimba. Még haza fuvaroztam, a ház előtt gyors búcsú, és már indultam is haza. Otthon már nem volt erőm semmihez, így levettem az esti ruhámat, bebújtam a pizsamámba és már dőltem is be az ágyamba. Szinte azonnal el is nyomott az álom. 
Reggel szombat lévén sokáig lustálkodtam és egy könyvet olvastam. Mindig rajongtam a misztikus lényekért. Vagy boszorkányos, vagy vámpíros, vagy épp angyalos könyvet olvastam. Mikor mi került a kezembe. Jelen esetben egy 1900-as évekbeli könyvet olvasok. Kivételesen nincs benne semmilyen misztikus lény. Hétköznapi emberek a szereplők. Két fiatal szerelmi története. Délután fél 1kor hangosan korgott a hasam, ezért kénytelen voltam kikelni az ágyamból és valami ebéd félét összeütni. Most nem vacakoltam azzal, hogy több napra fűzzek, ezért főztem ki tésztát, megmelegítettem a paradicsomos gombás szószomat, reszeltem sajtot és kész is. Ebéd után vissza feküdtem az ágyamba és felhívtam anyát, hisz tegnap megígértem Neki. Négy csengés után fel is vette. 
- Igen?
- Szia anya!
- Szia kicsim! Hogy vagy? Milyen volt a tegnap esti randid? - hát igen... az anyám. Azonnal kombinálnia kell.
- Nem randin voltam, csak az egyik kollégámmal egy koncerten. Semmi extra. Amúgy köszönöm kérdésed, nagyon is jó volt, és jól vagyok. Veled mi újság? Mi változott tegnap óta?
- Jajj, nagyon is sok minden. - anyám most sokkal inkább hasonlított egy 16 éves kamaszhoz, mint egy érett felnőtthöz, de nem zavar. Örülök, ha boldog. - Képzeld, tegnap sokáig bent kellett maradnom a cégnél, és találkoztam egy iszonyat jó pasival. Paulnak hívják. Míg Te édes lányom a koncerten ismerkedtél a kollégáddal, addig Én, azt hiszem bepasiztam. Egy óra múlva lesz a találkozónk. Értem jön és elmegyünk ebédelni. Már alig várom.
- Örülök anya, hogy boldog vagy. Aztán majd kérem a beszámolót részletesen, hogy mi volt. 
- Rendben, meglesz, ne aggódj. De most mennem kell, mert nem fogok elkészülni.
- Rendben, vigyázz magadra. Puszi!
- Puszi Kicsim! - és kinyomtam a telefonom. Anya igazán megérdemli, hogy találjon magának egy rendes pasit, fiatal még ahhoz, hogy egyedül éljen. Tizenkilenc évig egyedül volt. Néha volt egy-két randija, de komoly kapcsolata soha. Remélem ezzel a Paullal, most minden simán fog menni.



By: Meli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése