2011. február 23., szerda

Amint elküldtem az SMS-t Rachelnek, nemsokkal később jött is a válasz:


Sya D'! Délelőtt nem érek rá, mer' anyu beszervezett 1progit! -.-"! Fél 3 fele gyere! Szeretlek
XOXO♥ R!

Még bőven volt időm addig és mivel nagyon untam magam nekiláttam megírni az angol házit, és befejeztem a matekot! Az egész nem tartott tovább 15 percnél. Az angol mindig is jól ment. Már csak azért járok be az órákra hogy addig is készüljek az emelt szintű nyelvvizsgámra. A szobám tiszta kupi! Felszedegettem az üres chipses zacskókat, energiaitalos dobozokat, és papírfecniket! Felszedtem a szennyest is és betettem a szennyes tartóba! Felporszívóztam, a fiókomban és az asztalon is rendet tettem hogy ne csak a laptopomat lássam! A DVD-ket és a CD-ket visszapakoltam a helyére! Az éjjeli szekrényen leporoltam a közös képünket Rachellel! Majd szellőztettem egy cseppet, és ágyneműt cseréltem! Ennél a pontnál anyu is meghökkent, kérdés nélkül a homlokomra tette a kezét és megkérdezte.

-Nem vagy beteg, lázas? Esetleg csináltál valamit amit ezzel akarsz jóvátenni?
-Nem! Dehogy, egyik sem, csak már rohadtul unatkoztam és ha feljön Rach akkor ne egy disznóólban fogadjam!
-Ok! Szólok ha kész az ebéd! Jah melessleg apád is itthon eszik ma velünk!
-WOW! Mifene?

Apám sose volt egy tipikus apuka. Rengeteget melózott a kiadónál, utazott, tárgyalásokra ment, de minden fontos családi eseményen ott volt, és törődik velünk! Ebédig felmentem a szobámba! Az ajtóval szemközt van a szekrényem, mellette lévő falnál az ágyam. A szemközt lévő falnál az ablak. az ajtó mellet az íróasztal és a külön fürdőm ajtaja amit Rach miatt építettünk! A falakon poszterek vannak! Amint végeztem mindennel ledőltem az ágyra és az a lány, Melinda járt a fejemben!Azok a félelmetesen ismerős szemek, és hang! Az az erős brit akcentus! "Basszus!" Gyorsan felmentem a google-ba! Hát egyértelmű! Melinda mint Melinda Gold az angol örökös modell! Nah a rejtély megoldva. Viszont mért van az az érzésem mintha már ezer éve ismerném? Meg az a tökéletes magyar tudás! Újabb kérdéek sorozata!Wááhhh! Megőrülök! Lassan fél3! Indulok tusolni, átöltözni, a takarítás után leizzadtam! Most gyalog megyek, kár beindítani a kocsit ilyen jó időben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése