2011. január 9., vasárnap

Rachel reggele!

Az éjszaka nem éppen jól telt. Rosszat álmodtam és kényelmetlenül aludtam. Biztos, azért mert az iskolatáskám és a könyveim is az ágyamon volt. Este még tanultam… Szóval reggel kicsit nyűgös voltam. Felkeltem és kikászálódtam az ágyból. Első utam a fürdőbe vezetett. Bele néztem a tükörbe és megijedtem saját magamtól. Hullámos barna hajam olyan kócos volt hogy csak, na. A hajkefével neki estem. Addig abba se hagytam még kóc mentes volt és szép. Egy ló farokba kötöttem és levettem a pizsim, majd beléptem a zuhanyzó kabinba. Gyorsan letusoltam. Majd gyorsan magam köré tekertem egy törölközött és bementem a szobába. Kerestem ruhát és fehér neműt, amit gyors mozdulatokkal felvettem. A választásom egy piros hosszú ujjú pólóra, ami jól kiemeli vékony alakom és egy fekete farmerre, amin kantár is volt. Majd felvettem a kedvenc kalapom. Egy fekete jó kis darab És amúgy is ez volt Damon kedvenc kalapja rajtam. Mikor elkészültem össze, szedtem a táskámat és lementem a földszintre. Anya ép lent készítette a reggelim. Betette a táskámba egy 0,1 literes Colával együtt. Adtam neki egy puszit és már indultam is a suliba. Az előszobába felvettem a dzsekimet és kiléptem az ajtón. Általában busszal megyek a suliba, ma se volt másképp. Felszálltam a buszra és a fülembe dugtam a headsetet. A telefonomon beállítottam a kedvenc zenéim és lassan elindult a busz is. Mikor oda értünk leszálltam a buszról és megpillantottam a suli előtt Damon fekete Audiját. Egyből oda vettem az irányt. Kacéran bekopogtam az ablakon én mosolyogtam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése