2011. január 9., vasárnap

Damon reggele!

Reggel a mobilom csörgésére ébredtem. Jó hangosra állítottam be hogy meghalljam. Semmilyen lábbal nem keltem, mert legurultam az ágyról amint megszólalt az ébresztőm. Bekapcsoltam a gépemet, és elindítottam egy reggeli kis punkot. A fürdőszobába botorkáltam és a tükörbe nézve megvakartam a fejemet és a fogkefe után nyúltam, és megmostam aztán beálltam a zuhany alá. Borotválkozni már nem volt időm de nem is igazán zavart a borostám, Rachel eddig sosem szólt érte, szerintem, még szereti is. A szekrényhez érve kivettem egy fekete pólót kis fehér mintával és egy sötét farmert, feltettem a kedvenc baseball sapimat, és a kedvenc VANS shoezomat. Kikapcsoltam a laptopot és bedugtam a táskámba, amit a vállamra vettem. Az emeletről leérve a konyhából elvettem egy kiflit és a slusszkulcsomat. Az ablakon kitekintve fasza kis márciusi idő volt úgyhogy csak egy kapucnis pulcsit vettem magamra, hisz a kocsiban úgyse fázok. Egész úton a Racheltől kapott vallogatás cd-t hallgattam, mit a tavaly szüli napomra, kaptam tőle. Hamar beértem mivel nem volt túl nagy a forgalom. A suli parkolójában letekertem az ablakot, lehalkítottam a zenét és vártam. Kb. 5 perc múlva megláttam amint a gesztenyebarna hajú szépséges barátnőmet megláttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése