2011. január 20., csütörtök

Végre itthon!

Másfél óra alatt értem Hatvanba. Nem volt nehéz megtalálni régi házunkat, hisz elég kicsi a város, és szinte minden kéznél van, egy helyen. Leparkoltam a ház előtt, kivettem a csomagjaimat a kocsiból, és kinyitottam a kaput, majd a bejárati ajtót. Amint beléptem, eszembe jutottak az emlékek, mikor még itt laktunk. A kutyám a kertben, anya a konyhában, amint főz, és még sok hasonló. Nem álldogálhattam sokáig a konyha közepén (ami egyben a az előtér is volt), mert délre Gyöngyösön kellett lennem egy utolsó megbeszélésen az új munkahelyemen, mielőtt elkezdek dolgozni. Ránéztem az órámra és megnyugodva vettem tudomásul, hogy még csak tíz óra, így elkezdtem a cuccaimat kipakolni a régi szobámba. Halvány citromsárgák a falak, az ajtóval szemben két nagy ablak. Az ablakok alatt a radiátor, előtt pedig egy kis dohányzó asztal. A dohányzó asztaltól jobbra az íróasztalom, balra a ruhásszekrényem. Az ajtó mellett jobbra, ismét egy szekrény, mellette egy kisebb ágynemű tartó, azon pedig a tv-m. Az ajtótól balra az ágyam. A szoba nem lehet nagyobb, 3,5m x 4m-nél. A szekrényeimen a régi rajzaim voltak kiragasztva. Nagyjából fél óra alatt sikerült mindent kipakolnom, majd úgy döntöttem, nem várok tovább. Bezártam a házat és elindultam Gyöngyösre. Tudtam, hogy hova kell, mennem, és, hogy mennyi idő alatt érek a kis cukrászdához, ezért elmentem bevásárolni. Mire végeztem, mehettem is a találkozóra. A kis üzlet egy középiskola mellett van, ezért igen kedvelt a fiatalok körében, hisz egy ízlésesen kialakított meghitt hely, ahova egy szerelmespár nyugodtan betérhet. Beléptem az ajtón. Rögtön a főnök fogadott. Igen szimpatikus férfi. Olyan 25-26 évesnek saccolom és már az elején kijelentette, hogy ne merjem magázni. Eddig három alkalommal találkoztam Vele, a maival együtt, de már most látom, hogy nagyon jóban leszünk. Tele van jó kedvvel és mindig pörög. Ha rossz a kedved, hamar átragadnak rád, ezek a tulajdonságok. Öröm lesz itt dolgozni.





By: Meli

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése