2011. április 1., péntek

Daninak :D

Írtam egy verset az én barátomnak, Daninak. Ez egy kis meglepetés neki. Nem ide szerettem volna eredetileg kirakni, de most ide került ki. Léccy ne töröljétek, kedves szerkesztőtársaim.
Daninak

Ő itt a tesóm Dani,
Ki csak kicsit dagi.
Rá számíthatok a bajban, 
Nem is sokszor vagyunk haragban.

Barna haját imádom,
Pláne nyáron.
Nagyon jó fej gyerek,
A biciklién nincsenek pótkerekek.

Rég kinőtte a bilit,
Mostmár csak emo-s cuccokban vírít.
A The Grenma-t együtt hallgatjuk,
Na és blogunkat írogatjuk.

Van egy kedvenc tanárunk,
Ki egyben drága szakácsunk.
Brigi néni jól süt,
Na és mindig e-mailokat küld.

Dani az én bátyuskám,
Ő is szereti a kutyám.
Imádom Danit úgy ahogy van,
Az ő lakhelye is Hatvan.

Szeretünk dumálni,
Na és a Zagyva parton sétálni.
Na itt az én kis versim vége,
Legyen Danival béke.



Remélem tetszik, mert saját írás :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése