2011. április 15., péntek

Csak hagyjanak már békén!

Amint elpakoltam a narancs levet, a tejet, felvágottat a margarint, és a többi cuccot, lettöröltem a konyhapultot és a kis étkzőasztalt a konyhában, és betettem a mosogató gépbe koszos edényeket, rögtön jött 10 sms amiben gratuláltak nekem, és Rachelnek! Az első 3 a bandatagoktol jöttek! Majd a többi haveroktol és osztálytársaktol! Gyorsan fel is mentem a közösségi portálon az adatlapomra és egy felkérés várt miszerint erősítsem meg hogy Rachel Bloom a jegyesem! Meg erősítettem, és már tudtam hogy ez a 10 sms csak a kezdet volt a töménytelen gratulációhoz! Inkább kikapcsoltam a telefonom és előhalásztam pár dvd-t. Megnéztem a Sikoly 1, 2, 3 at! Ezzel el is ment a délutánom java része! Anyu olyan izgatott volt hogy körbetelefonálta a rokonságot, mikor már a londoni rokonokat akarta felhívni apa kivette a kezéből a telefont és azt tanácsolta hogy küldjön kör e-mailt mindenkinek! Nah ekkor mondtam hogy ez aztán már túlzás, mert úgysem fogok mindenkit meghívni az esküvőre, hisz alig egy napja volt még csak az eljegyzés maga is! A holnapi orarendemet átnézve nem volt túl sok kedvem tanulni, meg hál Istennek nem is kelett mivel töri kisérettségit  írtunk! Aztán készülődünk a ballagásra! Most sem értem minek külön proba milliárdszor! Mikor úgyis csak ülünk és kész, max a himnusz/szózat megszolaltakor felállunk! Lezuhanyoztam inkánbb és nekiálltam a Psycho maratont nézni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése