2011. március 28., hétfő

Ismeretlen telefonáló

Ismét csörögni kezdett a telefonom, és megint nem írt ki számot. Nem gondolkoztam, felvettem.

- Melinda Gold!
-Szia! Itt a főnököd, Feri! - szólt bele vidáman. Úgy látszik valamitől jókedve van, ami nem baj. Ezért Ő a főnökök gyöngy, mert mindig számíthatsz rá és mert a folytonos vigyor a képén, levakarhatatlan.
-Már előzőleg is kerestelek, de nem vetted fel.
-Igen, tudom, ne haragudj, de vagy nem volt kéznél a telefonom, vagy még aludtam. Mit szeretnél?
-Semmi gond. Azért kerestelek, hogy közöljem, Tiéd a legközelebbi nagy munka, ami most szombatra kell.
-Hogy?
-Jól hallottad édesem. - szokása becézgetni azokat az embereket, akiket szeret. Én személy szerint nem bánom, hisz olyan, mint ha a bátyám lenne.
-Most volt bent egy fiatal pár, akik szombaton esküdnek, és most rendelték meg a tortájukat. Egy négy emeletes tortáról beszélünk. A részleteket elküldöm e-mailban.
-Rendben. Köszönöm. - ennyi kellett ahhoz, hogy feldobják a napomat. Az 1000 wattos mosolyt, ma senki nem fogja levakarni az arcomról. 
-Nincs mit. Holnap akkor együtt nyitunk. Várlak!
-Rendben. Szia! - és le is tette a telefont. Imádom a főnököm, komolyan. Ez a nagy szeretet valószínűleg azért van meg, mert talán, ha három évvel idősebb nálam. Más ember utálja a munkáját vagy a főnökét. Én mind a kettőt szeretem. Alig vagyok itt pár napja, de sikerült barátokat szereznem, van egy remek munkám, és még szabadidőm is van. Tökéletes! Nagy ábrándozásom közepette, ránéztem az órámra, és rémülten vettem észre, hogy anyuék, akár hol is járnak, hamarosan ide érnek. Villám gyorsan elkezdtem felcsíkoztam a csirkemellet, egy kicsi vajon megpirítottam, megfűszereztem, hozzá öntöttem a tejszínt és hagytam had forrjon kicsit össze. Közbe feltettem a tésztának is a vizet, ami már javában forrt. Beleöntöttem a tésztát, tettem hozzá egy kicsi sót, megkevertem, és hagytam megfőni. Ezután neki fogtam egy kis sütinek, hogy legyen valami édes is. Egy egyszerű vanília pudingos piskótát csináltam torta formába, díszítésnek, barack befőttet tettem rá, amit leöntöttem főző zselével. Mindennel végeztem röpke két óra alatt. Szerencsére anyuék még nem érkeztek meg, így még bele tudtam tenni a tejszínes csirkémbe az összetört foghagymát. Gyorsan rendet tettem a konyhába, és elmentem letusolni. Villám fürdés után magamra tekertem a törölközőt, és befutottam a szobámba, hogy elővegyek valami ruhát. Egy világos farmer, és egy rövid ujjú, szintén világos, kockás ing mellett döntöttem. Épp, hogy csak kész lettem, hallottam, ahogy egy kocsi dudál. A törölközőt még kivittem a fürdőbe, majd mentem kaput nyitni anyuéknak.


Ez most kicsit rövid lett, de majd talán a legközelebbi hosszabb lesz :)

By: Meli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése