2011. május 23., hétfő

KIMERÍTŐ HÉTFŐ!!!!!!!

Reggel arra ébredtem hogy anyu ordít fel a szobámba hogy másszak le a telefonhoz valaki keres. Szemernyi erőm nem volt a dvd maraton utáni fáradtság. Gondoltam hogy valamelyik haver akar gratulálni, de gondoltam hátha Rach!!! Lefele menet bekapcsoltam a telóm és egy SMS jött tölle!
"Helló Drágám, a kocsidat itthagytad valamikor eljöhetnél érte, akár holnap a suliba menet is4 SZERETLEK ♥"
Anyu át is adta a kagylót!
-Igen?
-Szia D. Itt Rach! Bocsi, ha zavarlak, de szólni szerettem volna, hogy hátha érdekel, hogy a kocsid még mindig itt van nálunk. Elvittem volna neked, de a kulcs nálad van és én amúgy is neki mennék az első fának. Már meg kellene tanítanod vezetni. Mellesleg küldtem tegnap egy sms-t is.
- Jaj a francba. Tegnap kinyomtam a telóm. Bocsi, tudom hogy utálod.A kocsiról meg annyit, hogy nem tudom mikor, de majd elsétálok érte. Nagyon hiányzol már!Szeretlek.
-Te is hiányzol nekem és én is szeretlek. Na de most lerakom mert én holnap angolból írok kis érettségit.
Te pedig töriből.
- Akkor szia!Szeretlek.
-Én is.
Ezután egy gyors zuhanyt vettem, felöltöztem és elindultam Rachelék felé!!! Mire odaértem Ő már nem volt ott, elmentek az anyukájával vásárolni!!! A ház üres volt mert a felhajtón csak az én kocsim volt ott!!! Úgy gondoltam hogy egy kis pihit megérdemlek és elmegyek kocsikázni, egészen lekocsikáztam Lőrinciig! Ott a tónál megálltam leparkoltam és csak ültem. Kb 3-4 órát lehettem mikor megszólalt a telefonom. A banda volt az hogy próbáljunk Nem volt erőm semmihez! Úgy éreztem valami hiányzik az életemből! Mintha visszakaptam volna valami hiányzó darabot de nem lehetet még az enyém, az életem része!
By: Damon 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése