2011. március 15., kedd

Eljegyzés és érettségi!!!

Tegnap egy csodás estét töltöttem együtt a barátnőmmel. Illetve most már a menyasszonyommal! Az első alkalom volt mindkettőnknek. Rachellel 15 évesen jöttem össze. Előtte nem voltak olyan komoly barátnőim. Meg 12 évesen nem jutottam oda az egykori szerelmemmel. Rach nagyon régimódi családból származik! Így a neveltetése is ebben  szellemben folyt. Én meg képes voltam várni vele, mivel megbeszéltük hogy az eljegyzés után megtesszük! Nem emiatt kértem meg a kezét. Mikor kinyitottam a szememet a  redőny fel volt húzva  de a sötétlő még nem. Imádom mikor ilyen figyelmes! Kimásztam az ágyból és a fiókomból kitúrtam egy boxert és egy pólót magamnak aztán gyorsan beálltam a zuhany alá! Siettem mert  igaz hogy Rach ruhái már nem voltak a padlón de a cipőjét viszont az ágy mellett hagyta ami egyet jelenthet. Anyámmal beszél. Biztos hogy meglátja a gyűrűt, és már az unokák magániskoláin gondolkozik! Felkaptam még egy farmert , hogy anyám szerint "tisztességesen" mutatkozzak! Leszaladtam a lépcsőn. Ott várt egy  nagy tál bundás kenyér  és egy nagy bögre kakaó! A legeslegjobb reggeli kombináció! Kissé meglepődtem még a multkor mikor hallottam hogy nem én vagyok az egyetlen punk gitáros aki imádja a kakaót! :) Szerencsére anyu nem volt ott mikorra leértem. Viszont Rach ott volt a  konyhában és épp bundás kenyeret evett  tejeskávéval. A háta mögé lopakodtam megcsókoltam a nyakát amitől ahogy sejtettem beleborzongott! 

-Ajj! Ettől mindig lúdbőrzök!
-Hmmm... Kicsit szándékos is! Jut eszembe Virágom! Szeretnék apuddal beszélni!
-Mi..minek?
-Egyszerűen csak hivatalosan is megakarom kérni a kezedet, és áldását akarom kérni! Tudom hogy ez nálatok így szokás!
-Ohhh! DJ!! Köszönöm!! 

Átkarolt és megcsókolt! Gondolom meglátta a karoráján mennyi az idő!

-Ne haragudj! Most rohannom kell. Anyunak azt mondtam hogy sietek haza! Még Tanulnom kell a társadalom ismeret érettségimre!
-Nem gond! 

Azzal rohant fel a többi cuccaiért. Távozás előtt még nyomott egy csókot a számra! A végzős évem vége! Az írásbeli érettségi több mint felén túl vagyok! Már csak az informatika maradt hátra. Neki is sokat kell tanulnia hogy bejussunk a főiskolára amit kinézett magának! Régi álma volt hogy az Oxfordra megy. Miután ideköltözött, sokat beszélgettünk arról hogy ki merre akar menni tovább tanulni! Én az Eszterházy Károly Főiskolára akarok menni 12 éves korom óta. Ő is oda adta be! =) Tudom hogy miattam, de semmi pénzért nem vallaná be!  Neki estem a konyhának rendet rakni majd a nap hátralevő részét DVD-zéssel töltöttem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése